חברת Yakel                                                                  

לפני ביצוע רכישה בנדל"ן להשקעה בחו"ל, חשוב להכיר את החברה ממנה תרכשו את הנכס להשקעה. 

Yakel היא חברה בריטית מובילה בתחום יזמות נדל"ן וניהול נכסי נדל"ן מניבי תשואה

חברת Yakel מורכבת מחיבור התחלות שמם הפרטי של מייסדי החברה Yacov ו-Keeley. החברה החלה לפעול כעסק משפחתי שמאז הלך והתרחב. 

משרדיה ממוקמים בעיר ליברפול שבאנגליה. החברה משקיעה בנדל"ן ומנהלת בעצמה נכסים מסחריים ונכסים למגורים עבורה ועבור המשקיעים.


פעילותה העסקית

לחברת Yakel רזומה מרשים בבניה, שיפוץ והשבחת נכסים בהתאם לחוקי הבנייה המקומיים והרגולציה באנגליה.

החברה מנהלת מאות נכסי מגורים מניבי תשואה עבור משקיעים פרטיים (גם ישראלים) באמצעות חברה לניהול נכסים Point properties שבבעלותה

החברה מגייסת כספים ממשקיעים פרטיים (גם ישראלים) כקבוצה ויחד משקיעים בנכסים מסחריים מניבי תשואה כאשר בנק מקומי באנגליה מלווה את העסקה.

החברה מנהלת עבור חברות ציבוריות ישראליות מתחמים ומרכזים מסחריים קטנים ובינוניים מניבי תשואה ברחבי צפון מערב אנגליה.

 Yakel מבצעת בדיקת תקינות פיזית ומשפטית מקיפה לנכסים ע"י שמאי בלתי תלוי לפני מכירתם למשקיעים, זאת על מנת לעמוד על הליקויים ותיקונם על ידי שיפוץ יסודי כדי להשביח את הנכסים ולמשוך שוכרים איכותיים לאחר השיפוץ. 


צוות מרכזי: 

יעקב פרג' - בעל 25 שנות ניסיון בתחום יזמות והבנייה בישראל קפריסין ובריטניה. יעקב ניהל בהצלחה את בנייתם של 20,000 יחידות דיור למגורים. בזמנו הפנוי מקדיש זמן למעורבות בקהילה היהודית באנגליה כמו כן, מעורב במתן תרומות לארגוני צדקה באנגליה ומחוצה לה. 

קילי פרג'- בעלת תואר שני בתכנון ערים קילי מביאה עימה תובנות לגבי הזדמנויות השקעה על מנת למקסם את התשואה בהשקעות. היא מנהלת את חברת הניהול Point properties . בזמנה הפנוי קילי רוכבת אופניים נלהבת ומשתתפת באופן קבוע בטריאטלונים ובגיוס תרומות למען ארגוני צדקה לטיפול במחלת הסרטן. 

סמואל פרג'- בעל תואר שני במשפטים בהצטיינות התמחות בנדל"ן מסחרי. מנהל בעיקר את החטיבה המסחרית. 

מאט הודגינסון - בעל תואר בכלכלה הוא איש הכספים בחברה ואנליסט. הוא מלווה את קבלת ההחלטות לגבי השקעות בנכסים מהצד הפיננסי שלה. 

יחד עם חברת Yakel אנו מזהים הזדמנויות להשקעה בנדל"ן מניב למגורים באזורי ביקוש בצפון מערב אנגליה ומציעים אותן למשקיעים בצורה יעילה וכלכלית

לעוד פרטים אודות חברת Yakel הקליקו על הלוגו 



חברת ניהול הנכסים  Point Properties 

Point properties כאמור חברת ניהול נכסים בבעלותה של חברת Yakel,  הינה חברת ניהול מקצועית שמשרדה ממוקם בעיר ליברפול. 

במקביל לקראת סיום עבודות השיפוץ הנכסים עוברים לטיפולה המסור של חברת הניהול.

החברה אחראית על הטיפול השוטף בנכסים שרכשו המשקיעים והיא חוד החנית שמנהלת עבור המשקיעים את הנכסים המניבים שנרכשו במיטב כספם. 

חברת Point properties פועלת משנת 2004 ומנהלת מעל 650 נכסי מגורים מניבי תשואה עבור משקיעים זרים שאינם תושבי אנגליה ובניהם גם משקיעים ישראלים. 

מטרתה העיקרית של חברת הניהול היא להבטיח "שקט" בכל הנוגע לניהולו השוטף של הנכס על ידי מתן מענה מהיר ומקצועי הן לבעלי הנכסים (המשקיעים) והן לשוכרים המתגוררים בנכסים. 

תפקידיה העיקריים של חברת הניהול: אדמיניסטרציה ותחזוקה שוטפת של הנכס (גם במקרי חירום), פרסום הנכס להשכרה ברשתות המדיה ולוחות האינטרנט באנגליה, התנהלות מול העירייה (רישיון השכרה נכס), התנהלות מול גורמים אחרים כגון: רו"ח, רשויות המס באנגליה, חברות ביטוח. בפן האופרטיבי :איתור דיירים לנכס, בדיקת רקע וכשירות השוכרים לפני חתימת חוזה שכירות, גביית ביטחונות (הפקדת כספי פיקדון) מהדיירים, החתמת הדיירים על חוזה שכירות, הפקת דוחות מעקב למשקיעים אחר הכנסות והוצאות ברמה החודשית, גביית דמי השכירות החודשיים והעברתם ישירות לחשבון הבנק של המשקיעים. 

 



לעוד פרטים אודות חברת הניהול הקליקו על הלוגו