הצוות שלנו

הצוות שלנו

הצוות שלנו עוסק מעל עשור בתחום השקעות מניבות בחו"ל. לאחר תקופה שבה צברנו מספיק ידע בהשקעות נדל"ן ייסדנו את 'מגה השקעות נדל"ן באנגליה' משרד לליווי משקיעים לרכישת נכסים בצפון מערב אנגליה בדגש על העיר ליברפול וסביבותיה. אנו נציגים של חברת Yakel, חברת נדל"ן בריטית הפועלת בצפון מערב אנגליה. יחד איתה אנו מנגישים למשקיעים הזדמנויות השקעה סולידיות בנדל"ן למגורים בצורה יעילה וכלכלית. הליווי כולל: איתור נכס לפי תקציב המשקיע, ליווי משפטי מלא על ידי משרד עורכי דין אנגלי בעל מוניטין של 30 שנה, שיפוץ איכותי בהתאם לתקני הבנייה באנגליה, השכרת הנכס וניהולו הרציף של הנכס ע"י חברת ניהול מקצועית. הטיפול במשקיעים (כולל ניהול הנכס לאחר השיפוץ) נעשה תחת קורת גג אחת.

אמינות ושקיפות

אמינות ושקיפות

באמצעותנו רכשו עשרות משקיעים נכסים מניבים למגורים. אמינות ושקיפות לא מסתיימים ברכישה אלא גם בניהולה התקין של ההשקעה מיד לאחר מכן. לכן מיד עם תום עבודות השיפוץ, הנכס עובר לידי טיפולה המקצועי של חברת הניהול Point proprties. החברה מנהלת משנת 2004 מאות נכסים הדואגת להעביר את דמי השכירות לחשבון הבנק של המשקיעים. (נשמח להעביר ממליצים שרכשו דרכנו על מנת שתוכלו להתרשם מתהליך הליווי שלנו ומניהול ההשקעה באמצעות חברת הניהול Point properties).

מקצועיות

מקצועיות

לחברת Yakel וחברת הניהול Point properties ניסיון משנת 2004 בתחום הנדל"ן באנגליה, הכולל פיתוח ויזמות נדל"ן, ניהול נכסים למשקיעים (לא רק ישראלים) ובכלל זה רכישות של נכסים מרשימות נכסים פנימיות של הבנקים. כל הנכסים עוברים בדיקה מקיפה אודות מצבם הפיזי והמשפטי על ידי שמאי חיצוני כדי לעמוד על היקף השיפוץ ומצבם המשפטי לפני הרכישה. החברה פועלת בהתאם לכללי הבנייה והרגולציה באנגליה בתו תקן כדי לתת ביטחון מלא להשקעה שלכם. אנו נלווה אתכם בכל שלבי הרכישה כולל מילוי טפסים ומסמכים והדרכה עד להשלמת העסקה בהצלחה.

השבחה ושיפוץ הנכס

רכישת נכסים, שיפוצם, השכרתם וניהולם תחת קורת גג אחת היא הדרך היעילה והנוחה ביותר לרכישת נכס להשקעה באנגליה. ההשקעה והמשקיעים לא עוברים לטיפולו של אף גורם אחר. הנכס עובר בדיקות מקיפות לפני רכישתו, כאשר תוצאות הבדיקות משתקפות בדוח אותו מכין עו"ד עבור המשקיע לפני הרכישה. לפני תחילת עבודות השיפוץ, שמאי מבקר פיסית בנכס ומדווח בדוח מפורט מה צריך לתקן / לשפץ בנכס לפני רכישתו. בבעלות חברת Yakel חברת שיפוצים, כך שמעבר לעבודות השיפוץ שהיא מבצעת היא גם מספקת אחריות על עבודות השיפוץ למשך שנה. איכות השיפוץ חשובה לכן חברת Yakel מקפידה על שיפוץ איכותי המבוקר על ידי חברה חיצונית שבודקת את טיב עבודות השיפוץ ואת ההתאמתן לחוקי הבנייה באנגליה כך שניתן להנות מנכס משופץ בהתאם לתקנות הבנייה באנגליה.

כאן עובדים בשבילך!

כאן עובדים בשבילך!

התקשרות בהסכם ניהול עם חברת ניהול נכסים מקצועית. מטרתה העיקרית של חברת הניהול היא להבטיח "שקט" בכל הנוגע לניהולו השוטף של הנכס וכן לתת מענה מקצועי הן לבעלי הנכסים (המשקיעים) והן לשוכרים המתגוררים בנכסים. חברת ניהול מקצועית תדאג לכל הפרטים: הפקת דוחות הכנסה והוצאה ברמה החודשית, בדיקת הדייר, גביית ביטחונות מהדיירים, חוזה הכנסת דייר, הוצאת דייר, תחזוקת הנכס, ביטוח מבנה, רישיון ניהול, התנהלות מול העירייה וגורמים אחרים, הפקת אישורי גז, טיפול שוטף בדיירים, ביקור בנכס למטרת ביקורת, העברת דמי השכירות ישירות לחשבון הבנק של המשקיע וניהול מכירת הנכס במקרה הצורך. השקעה "בראש שקט" ללא התעסקות ובירוקרטיה.