22 Mar
22Mar

ראשית מהו הבריקזיט? 

הבריקזיט הוא החלטת היפרדותה של בריטניה מהאיחוד האירופי.

בסופו של תהליך ארוך והתלבטויות לא פשוטות הכריזה ממשלת אנגליה בראשות בוריס ג'ונסון שזכה לרוב בפרלמנט להעביר את האישור. 

למהלך. ב- 31 לינואר 2020 הוכרזה באופן פומבי ההחלטה כאשר הפרידה המעשית תחל ככל הנראה מ-2021. 

ההשפעה הכלכלית והמהותית ביותר של הבריקזיט הייתה שיחקת שער החליפין של הלירה שטרלינג שנגרמה כתוצאה מחוסר וודאות המהלך שגרם לירידות של 30% בשערו מול מטבעות חזקים אחרים כמו הדולר ויורו ואפילו השקל. ישנם תחזיות שמארות כי הלירה תעלה את ערכה בין 25%-30% עד סוף השנה כל שלפחות על הנייר כל מי שרכש ירוויח.

למרות ששוק הנדל"ן למגורים היה נתון ללחצים בלתי פוסקים בשל אי הוודאות המתמשכת הפגין יכולת עמידה טובה באופן כללי.

אולם שוק הנדל"ן למגורים בצפון אנגליה הפגין חוסן רב שבא לידי ביטוי בעליות מחירים ממוצעות של 15% בהן ערים מובילות כגון מנצ'סטר וליברפול הסיבה לכך היא הביקוש ההולך וגובר לנדל"ן למגורים שנובע ממחסור משמעותי בהתחלות בנייה חדשה, וצמיחה בעקבות העתקת חברות הייטק וסטארטאפ ותכניות כלכליות מאסיביות לחיזוק ערי צפון אנגליה. 

הזדמנויות השקעה בנדל"ן למגורים ב 2020 הינן בערים כמו ליברפול ומנצ'סטר לידס 

לעומת ערי הצפון בלונדון דווקא מחירי נדל"ן למגורים צנחו במהלך שלוש השנים האחרונות הסיבות העיקריות רמת המחירים הגבוהה ונטישת המשקיעים הביאה לירידה ממוצעת של 2%-3% במחירי בנדל"ן למגורים. 

ישנו צפי לעליית ערך הנדל"ן בערי הצפון בשנים הקרובות כאשר התחזית היא עליית ערך ממוצעת של 20%-23% במהלך החמש השנים הקרובות. כמובן שיהיו אזורים שעליית המחירים תהיה משמעותית יותר לעומת אזורים אחרים. 

תפקידנו במגה השקעות נדל"ן באנגליה הוא לאתר פרויקטים מניבים ייחודיים שישקפו עליית ערך משמעותית בעתיד בשל עליית ערך הנדל"ן או בשל השבחת הנכסים שאנו מאתרים לצד הכנסה מדמי שכירות. אנו פועלים עם חברות ייזום מקוממיות על בסיס יומי שתפקידם לאתר עבורכם הזדמנויות נדל"ניות ייחודיות. 

צרו קשר יש המון הזדמנויות עבורכם! 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.